משלוחים חינם, עפ"י תנאי האתר.
 עד - 3 תשלומים.
 משלוח מהיר ב-2 ימי עסקים!
 אפשרות להחזרת המוצר או להחלפתו.
 מחסן תצוגה לרכישה\איסוף במקום .
 מערכת אמינה ומאובטחת SSL .
 שירות כרטיסי ברכה ועטיפת מתנה, חינם.
 כל המוצרים במלאי ללא עיכובים.
 שירות אדיב ומקצועי.
 מבחר מוצרים ענק !
מעקב משלוחים

שאלות נפוצות

אהבתי עקוב אחרינו שלח לחבר

 
האתר בשיפוצים ולכן איננו מקבל הזמנות - כל הזמנה שבוצעה לא תחויב, עמכם הסליחה

  מהו תהליך הקניה באתר? 
1. בחירת מתנה \ מוצר על-פי נושא או על פי גיל יעד
    לכל מוצר תמונה\ות להמחשה. לחיצה על התמונה תגדיל את התמונה להמחשה טובה יותר.
    מתחת לכל מוצר – כפתור פרטים נוספים (משמאל) יציג פירוט מלא על המוצר וכפתור הוסף
    לכגלה (כחול מימן) לבחירת המוצר לרכישה. 
2. הוספה של המוצרים הנבחרים לעגלת הקניות.
    במידה והוספת את כל המוצרים בהם אתה מעוניין תתבקש לבחור צורת משלוח וללחוץ המשך לקופה. 
3. השלמת ההזמנה.
    בכדי להשלים את הזמנתך, תתבקש למלא את שמך, מספר הטלפון, כתובת דואר אלקטרונית, המען למשלוח
והמען    
    לשליחת החשבון- באם הוא שונה מיעד המשלוח. אחרי אישור הפרטים ומסירת פרטי אמצעי
    התשלום - השלמת בהצלחה את ההזמנה והודעה תישלח אליך לאישור ההזמנה.
 
האם ניתן לארוז את המוצרים שרכשתי באריזת מתנה?
ניתן לבקש לארוז כל מוצר הנמכר באתר ללא תשלום נוסף.
על מנת שהמוצר שרכשתם ייארז באריזת מתנה יש לסמן את משבצת אריזת מתנה שנמצאת ליד כל מוצר בעגלת הקניות.
הוספת כרטיס ברכה:
אם ברצונך בהוספת כרטיס ברכה שיצורף להזמנתך (ללא תשלום נוסף) אנא מלא ב "מלל לכרטיס ברכה" שבסוף דף עגלת הקניות טקסט ברכה קצר (עד - 20 מילים)
טקסט זה יודפס על גבי כרטיס ברכה מעוצב של אתר קידי ויצורף למתנה שרכשת .
כמו כן ניתן לרכוש ממגוון כרטיסי הברכה המעוצבים באתר בקטגורית כרטיסי ברכה.
 
האם ניתן לאסוף מוצרים באופן עצמי?
כן, ניתן לבחור באפשרות "אסוף עצמי" מתוך אפשרויות המשלוח השונות בעגלת הקניות.
את הזמנתך ניתן לאסוף ממחסן התצוגה שלנו בשעות הבוקר, בתאום מראש.
 
האם האתר מאובטח?
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המתקדמת ביותר. בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה.
בנוסף, אנו מתחייבים לנקוט בכל אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור בסודיות, ככל האפשר מידע אישי אודות הלקוח.
 
האם ניתן להחליף או להחזיר מוצר שקניתי?
כיוון ששביעות רצונך חשובה לנו ניתן להחליף או להחזיר מוצר שרכשתם או קיבלתם במתנה ואינכם מרוצים ממנו תוך 30 ימי עסקים ובתנאי שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית וללא פגמים.
ניתן להגיע עם המוצר למחסן התצוגה של החברה ולקבל תמורתו זכוי כספי או החזר כספי עפ"י תקנון האתר.
ניתן גם לשלוח את המוצר בדואר, על חשבון הלקוח, לכתובתנו בבית עריף בצרוף שם לקוח, מספר טלפון ליצירת קשר ומספר הזמנה. בכל מקרה, עלויות המשלוח בעת החלפה הן על הלקוח.
 
האם ניתן להזמין באתר ללא השארת פרטי כרטיס אשראי?
כמובן. במעמד קופה ניתן לסמן את האפשרות של הזמנה טלפונית ונציג שלנו ישמח לחזור אליך על מנת לקחת פרטי כרטיס אשראי בטלפון. 
   
מהו זמן האספקה של המוצרים?
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת שההזמנה שלכם תגיע אליכם במהירות המקסימלית.
הזמנות שיתקבלו עד ל- 9:30 בבוקר ישלחו עוד באותו היום.
הזמנות שיתקבלו במהלך היום ישלחו יום למחרת.
זמן האספקה תלוי בצורת המשלוח שבחרתם:
דואר רשום- עד 5 ימי עסקים.
שליח עד הבית- עד 2 ימי עסקים.
 
האם ניתן לשלוח את ההזמנה לכתובת שונה מכתובת המזמין?
כמובן, בדף קופה ישנה אפשרות של כתובת שונה למשלוח. סמנו את המשבצת ויפתח חלון ובו כל הפרטים שאתם נדרשים להזין עבור הכתובת אליה אתם מבקשים לשלוח את ההזמנה.
 
שאלות לגבי מוצר, למי לפנות?
שאלות לגבי מוצרים, משלוח וכל נושא אחר ניתן לפנות לטלפון שרות הלקוחות שלנו 03-9732373 או באמצעות טופס יצירת קשר או במייל חופשי ל-  info@kidy.co.il
.
 
 
 
חנות צעצועים לילדים | בחירת מתנות | חדשות ילדים | מתנות לילדים | מתנות לגני ילדים | מתנות ליולדת | חדרי תינוקות | צעצועי עץ | חברה לבניית אתרים